Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
Sajūga izspiedējgultnis ir atrodams jebkuras automašīnas transmisijā. Šī daļa ir nepieciešama atlaižot sajūga pedāli. Ja autovadītājs nospiež sajūga pedāli, sajūg izspiedējgultnis iejaucas un atbrīvo spēku transmisijas vārpstā. Kā rezultātā notiek atvieglojumu uz sajūga plāksnes un braukšanas ātrumas samazinās. Šī darbība būs atkārtosies, ja vadītājs atlaiž sajūga pedāli. Šajā gadījumā sajūga gultnis atgriežas tās galvenā vieta un transmisijas vārpsta sāk kustēties.
Ir viegli diagnosticēt sajūga gultņa bojājumus. Vadītājam nospiežot sajūga pedāli, tur parādīsies troksnis. Ja šis troksnis samazina vai pazūd, kad jūs nospiežatpedāli sajūga pedāli, tas apstiprina, ka sajūga gultnis ir bojāts. Kad jūs atlaižat pedāli sajūga gultnis nospiež diska atsper. Tieši tāpēc trokšņa līmenis samazinās. Nav iemesla panikai, ja tas notiek tā. Uzreiz nav nepieciešams mainīt visu sajūgu, protams, ir saprātīgi mainīt sajūga gultnis, ja ir redzams defekts. Ir nepieciešams aizstāt sajūga gultnis, ja tas nedarbojas. Ja sajūga gultnis ir bojāts, tad sajūga daļa var arī izjukt.
Tieši tāpēc arī būtībā ir nepieciešams mainīt diska atsperi, kurvi un sajūga plāksni. Mūsu interneta veikalā Jūs varat iegādāties rezerves daļas par izdevīgu cenu. Ja jūs meklējat bremžu diskus, bremžu kluču, dubļu aizsargu,vārpstas vai eļļas filtrus, savam auto, apmeklējiet mūsu interneta veikalu. Mūsu veikalā Jūs atradīsiet oriģinālās automašīnu rezerves daļas par izdevīgu cenu.
Kā noteikt izspiedējgultņa bojājumus
Neraksturīgiem trokšņiem sajūgā var būt dažādi iemesli. Tie var liecināt par izspiedējgultņa bojājumiem, kā arī defektiem pārnesumkārbā. Lai noskaidrotu, kuru detaļu jāremontē vai jāmaina, jāizspiež sajūgs un jāieklausās. Ja troksnis pazūd, tad bojājumi ir pārnesumkārbā. Ja troksnis ir dzirdams, tad defekti slēpjas gultnī.
To, izspiedējgultni ir jāapskata, sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
Sajūga izspiedējgultņa defektu iemesli
Visbiežākais detaļas mehānisku bojājumu iemesls ir nevienmērīga slodze, kas rodas, ilgstoši nospiežot sajūga pedāli, pārnesumam esot ieslēgtam. Šāda darbība ir kategoriski aizliegta un ir detaļas ekspluatācijas nosacījumu pārkāpums.
Strauja kustības uzsākšana un bremzēšana, braukšana pa bedrēm arī var veicināt detaļas deformāciju un neatgriezeniskus tās bojājumus.
Detaļa var priekšlaicīgi nodilt, ja pārnesumkārbas korpusā iekļūst netīrumi vai mitrums. Šādas ietekmes rezultātā izskalojas gultņa smērviela un tā darbspējas kļūst vājākas. Sevišķi ātri nodilst zemas kvalitātes detaļas.
Sajūga izspiedējgultņa maiņa
Sajūga izspiedējgultņa kalpošanas ilgums ir 150 000 km nobraukuma. Pārmērīgas slodzes dēļ maiņa var būt nepieciešama jau pēc 50 000 km. Ja detaļas elementi ir bojāti (kurus neremontē) vai ir beidzies to lietošanas termiņš, tos ir jānomaina. Lai to izdarītu, jāievēro šādi soļi: