Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
Zobsiksnu komplekts ir daļa par noteiktu laika jostas modeli. To varētu arī tikt nosaukts komplektu. Automobiļu daļu katalogā Jūs varat definēt pareizo sastāvu, atkarībā no modeļa. Tātad, tas ir ļoti svarīgi zināt savu auto modeli. Ir vēlams izpētīt pakalpojumu rokasgrāmata vēlreiz. Zobsiksnas ir zobains veidojumos. Tās padara siksnas vairāk raupja un nonslipping. Parasti tie ir izgatavoti no plastmasas. Tāpat tiek izmantots poliuretānu vai neoprēna apvienojumā ar stiklašķiedras. Jostas tiek izmantotas ka vietās, kur ir disks un pārsūtīšanu spēku.
Bieži vien tie ir daļa no sistēmas, tās ir integrēta. Kopā ar zobsiksnas ir tieši saistīts spriegošanas rullīti, spriegotājs, rokasgrāmatu / novirzes rullīti, jostas trīsi, jostas spriegotājs vai zobsiksnas vāku. Šīs detaļas bieži ir saistītas kopā ziņā funkcijas, jo tie ir daļa no siksnas piedziņas mehānismu kompleksa. Piemēram, rokasgrāmatu veltnis gidi laika jostas; novirze roller pārvieto to noteiktā virzienā. Ja zobsiksnas ir bojāts vai ir bojājums, tas ir riskanti vadīt automašīnu.
Gadījumā josta ir bojāta, visa sistēma kļūst kļūdains. Ir nepieciešams ātri, lai novērstu trūkumus. Parasti laika jostas atrodas dzinēja zonā, un tas ir viegli sasniegt to. Stull, dažreiz ir nepieciešams nojaukt dažas detaļas, lai aizstātu jostu. Ja jums ir pieredze, jūs varat darīt to pats. Visas nepieciešamās auto detaļas jūs atradīsiet mūsu interneta veikalā. Papildus zobsiksna, mēs piedāvājam jums salona pūtēju, piekares, gaisa kondicionierus un citas automašīnu daļas.
Kā noteikt zobsiksnas komplekta bojājumus
Sākumā veiciet skaņas diagnostiku, uzmanīgi ieklausoties skaņās, kas rodas zobsiksnas rajonā darbības laikā. Par bojājumiem liecinās sitošas, čīkstošas, skrāpējošas skaņas un klikšķi. Parādoties savādiem trokšņiem, jāveic siksnas un tās elementu apskati.
Apskates laikā jāpievērš uzmanība siksnas darba virsmai. Uz tās nedrīkst būt plaisu, caurumu, plīsumu, eļļas pleķu, bet uz sāniem un zobiem – griezumu, iecirtumu un nobrāzumu.
Neskaitot vizuālos defektus, par rullīšu bojājumiem liecina brīvkustība vai troksnis, kas rodas, pagriežot siksnu ar roku.
Plānveida apskati jāveic ik pēc 50-75 tūkstošiem km
nobraukuma. Daudzi vadītāji veic diagnostiku autoservisos, jo, lai tiktu līdz gāzu sadales mehānisma siksnai, jādemontē sistēmas elementi.
To, ka zobsiksna ir jāapskata, Jūs sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
Zobsiksnas komplekta bojājumu cēloņi
Par priekšlaicīgu zobsiksnas komplekta nodilumu veicina vairāki faktori. Viens no tiem ir nepareiza siksnas uzstādīšana, kas saīsina elementu kalpošanas ilgumu. Ražotāja ieteikumu neievērošana attiecībā uz stiprinājuma elementu nospriegošanu rezultējas rullīšu nesaderībā. Nepareizu stiprinājuma nospriegojumu var izraisīt arī remondarbu veikšana tad, kad dzinējs ir pārkarsis vai pārāk atdzesēts.
Ja dzinēja blīves nav hermētiskas, uz siksnas bieži vien nonāk smērviela. Materiāls, no kā izgatavota detaļa, nav izturīgs pret eļļas ietekmi, tādēļ ātri vien kļūst bojāts. Ja zobsiksnas aizsargapvalks cieši nepieguļ, tad mehānismā var iekļūt svešķermeņi, kas savukārt bojās pašu siksnu.
Zobsiksnas komplekta maiņa
Zobsiksnas defektus var novērst tikai ar tās nomaiņu. Pat tajā gadījumā, ja siksna ārēji izskatās vesela, tā ir jāmaina ik pēc 60-90 tūkstošiem km nobraukuma. Turklāt labāk ir mainīt siksnu komplektā ar citiem piedziņas elementiem, tajā skaitā rullīšiem.
Zobsiksnas maiņu var veikt gan autoservisā, gan pašrocīgi. Lielākā daļa autovadītāju labprātāk vēršas pēc palīdzības autoservisā, jo tas ir gana sarežģīts darbs.