
Auto Ķīļsiksnas
Ķīļsiksnas —
Ķīļsiksnas: noderīga informācija
Ķīļrievu siksna ir siksna ar garenvirziena malām. Tas palielina berzes spēku. Ķīļrievu siksna tiek izmantots, lai iedarbinātu ģenerators. Tāpat to lieto ūdens sūknim, ķīļrievu siksna palīdz stūres mehānismam un ventilatoram. Ķīļrievu siksna ir izgatavotas no gumijas. Siksnas iekšpusē ir tērauda stienis, kas ir atbildīgs par konsistences darbību.Bojājuma cēlonis ir ķīļrievu siksnas plīsums. Bojājuma diagnoze tiek veikta atkarībā no atrašanās vietas bojājumus.
Ja ķīļrievu siksna nedarbojas, tad ir viegli noteikt cēloni. Pirms plīsuma veidošanās ir dzirdami trokšņi, kas rodas no nodilumu.Tādā gadījumā ir nepieciešams ķīļrievu siksnu aizstāt, lai izvairītos no nelaimes gadījuma. Jums vienmēr vajadzētu sekot līdzi siksnas stāvoklim. Bojāta ķīļrievu siksnsj norāda uz dzinēja pārkaršanu. Galvenā ķīļrievu siksna iedarbina ģeneratoru. To nav grūti nomainīt, bet tā ir grūti sasniedzama.
Pirmkārt, jums ir nepieciešams atslēgt spriegumu, un tad nomainīt bojāto siksnu Pievienojot jauno ķīļrievu siksnu, pārliecinaties, ka spriegums tai ir tāds pats kā vecajai siksnai. Pēc nomaiņas to var pārbaudīt, vienkārši ieslēdzot dzinēju. Mūsu katalogā Jūs atradīsiet daudz auto daļas: ģeneratorus, taures, asis, stāvbremzes kabeļus, atpakaļskata spoguļus un ABS sensorus. Mūsu interneta veikalā Jūs iegādāsieties kvalitātes preces un ietaupīsiet naudu.
Kā atpazīt defektu V-veida jostu
Diagnoze var veikt bez palīdzības speciālista auto-pakalpojumu. Sāciet ar noņemot cepures un atbrīvojot savienojumus sūkni. Tad pārbaudiet jostas ārējo defektu un zemāko stresa līmeni. Kad nospiests, maksimālā atļautā novirze ir 5 mm. Virsma nedrīkst būt daļa no defektiem vai pēdas degvielas vai smērvielu. Ja daļa ir naftas plankumu, jānomaina, un pārbaudīti eļļas blīvslēgi. Bolt spriegotājs ģeneratora un visi savienojumi ir diagnosticēta arī. Ieteicams pārbaudīt jostu ik pēc 1000 km pabeigta.
Jūs ievērosiet, ka V-veida josta vajadzībām diagnostiku caur šādām pazīmēm:
- motora darbība kopā ar dīvaini skaņām;
- motors pārkarst uz palaist vaļēju;
- nodiluma pazīmes parādās uz virsmas jostas;
- auksts dzinējs darbība ir nestabila.
Defektu jostas cēloņi
Visticamāk iemesls neveiksmes jostas ir tās trūkums saderību ar jaudu no diska. Daļa var arī pārtraukt sastrēgumu dēļ vai diska reibumā svešķermeņus. Bez tam, nepareiza uzstādīšana jostu uzlikt pārāk daudz spēku, var sabojāt kodols.
Nodilums sānu daļa ir visizplatītākais sekas nepietiekamu spriedzes. Arī iemesls varētu būt slikta izvietošana trīsi, tad pietiek diametrs un platums neatbilstības skriemeļi attiecībā pret jostu.
Jostas var tikt bojāti sakarā ar strauju temperatūras izmaiņām vai pakļaujot ķīmiskām vielām. Tas noved pie materiāla stīvums. Arī plaisa var rasties nepareizi uzstādīta nesakrita ārējo rullīti.
Cirtot un josta novirzes var izraisīt nepietiekama spriegojumu. Sakarā ar pārmērīgu vibrāciju daļu maina savu stāvokli. Belts bieži iesaiņoti pēc nobīdes skriemeļiem vai tos nesabojājot, un ievadot no svešķermeņu savās rievās.
Priekšlaicīgu nolietošanos daļas bieži vien ir saistīta ar to zemo kvalitāti. Ieteicams lietot sloksnes no tā paša ražotāja, un aizstāt tos kopā. Šo daļu ar dažādām īpašībām lietošana var izraisīt nevienmērīga pagarinājumu un bojāts.
Aizstājot V-veida siksnu
Jūs nevarat labot jostu; tā nekavējoties jānomaina, jo jaunā daļa ir salīdzinoši lēti. Maiņas neprasa nekādas īpašas iemaņas vai iekārtas, jūs varat nomainīt to daļu pats. Pirms aizstāt, noņemiet vāciņu, atskrūvējiet stiprinājuma skrūves un pieslēgt sūkni dzesēšanas sistēmā. Tad uzmanīgi noņemiet veco jostas, cenšoties, lai nesabojātu stiepšanas rullīši, un pēc tam instalējiet jauno jostu.
Visbeidzot, atcerieties pievelciet skrūves un noregulējiet siksnas spriegojumu.