Svečvadi — auto
Svečvadi —
Svečvadi: noderīga informācija
Aizdedzes sveces un aizdedzes spole ir savienota ar aizdedzes kabeli. Aizdedzes spoles spriegums sasniedz 30,000 voltus, tādēļ aizdedzes kabelis atrodas cilvēkiem neaizsniedzamā vietā. Drošībai ir jābūt ievērotai vienmēr. Aizdedzes kabelim ir jāiztur augsta temperatūra un mehāniskā slodze. Un tam ir jābūt apstiprinātam ar ISO sertifikātu. Ļoti svarīgs pukts ir likvidēt radiotraucējumus, kā spriegums šai sistēmai ir svarīgs. Kāda sistēma tiek izmantota automašīnai, ir atkarīga no auomašīnas zīmola.
Kad jūs izvēlaties automašīnas rezerves daļu, pievērsiet uzmanību ražotāja tehniskajam aprakstam. Sliktākajā gadījumā, aizdedzes kabelis var tikt bojāts, labākajā gadijumā, šis bojājums var būt ražošanas defekts. Vieglākais veids kā aizvietot orģinālo kabeli ir izvēlēties kabeli, kas paredzēts jūsu automašīnai, tomēr nomaiņa ir iespējama tikai tad, ja kabelis sastāv no atsevišķām daļām. Automašīnu īpašnieki nespēs paši nomainīt aizdedzes kabeli, tādēļ, ka ir nepieciešamas speciālas knaibles, lai savienotu terminālus kabeļa galos.
Ja rodas problēma ar aizdedzes kabeli, problēmu var noteikt izmērot spriegumu. to visu vajadzētu veikt speciālistam. Lai nomainītu aizdedzes kabeli, ir nepieciešams speciāls voltometrs. Nav grūti nomainīt veco kabeli pret jauno. Vai jums ir nepieciešami pagrieziena rādītāji, bremžu kluči, bremžu uzlikas, ķīļriev siksna, bremžu spēka mērītājs, ātrumu disks vai kāda cita rezerves daļa? Mūsu interneta veikalā jūs atradīsiet visu, kas jums ir nepieciešams.
Kā atpazīt defektu aizdedzes kabeļi
Pārbaude daļu, sāciet ar vizuālu pārbaudi. Pārbaudiet izolāciju kabeli (ar aizdedzes izslēgšanas). Joints un lieces kabeļi jābūt bez defektiem (plaisas, caurumi vai apdegumiem).
Tad pārliecinieties, ka nav rūsa starp aizdedzes spole un kabeļu galiem.
Ja kaitējums netiek atklāta, noteiks rezistences līmeni. Lai to izdarītu, izmantojiet multimetrs. Pievienojiet zonde mērīšanas ierīci, lai abos galos kabeli. Normal pretestība ir no 3,5 līdz 10 kOhm. Ja atšķirība pretestības vadi vienā komplektā pārsniedz 4 kOhm, kabelis ir jānomaina.
Tad pārbaudiet darbību aizdedzes vadi, kad darbojas dzinējs. Esi uzmanīgs, jo svečvadi ir zem augsta sprieguma. Ja jūs dzirdat, noklikšķinot elektriskā strāva vai dzirksteles rodas, svečvadi jānomaina. Aizdedzes vadi nedrīkst diagnosticēta retāk kā ik pēc 3 mēnešiem.
Jūs varat pamanīt, ka svečvadi prasa diagnozi caur šādām pazīmēm:
- nestabils dzinējs darbojas brīvs;
- trūkums aizdegšanās;
- dzinējs zaudē takts augsta RPM;
- dzinējs neiedegas;
- palielināta degvielas patēriņu;
- kļūmes elektroiekārtas;
- traucējumiem;
- grūti aizdedze;
- Aktivizēta paneļa lampiņa “Check Engine”;
- augsts saturs CO2 izplūdes gāzēs.
Par defektu cēloņi aizdedzes kabeļu
Oksidēšana ir rezultāts atklāšana termināliem pret mitrumu. Tas notiek tad, kad zīmogs tiek zaudēta pārsegu izmantošanas vai uzstādīšanas laikā.
Atvērt elektriskā ķēde notiek, kad savienojums beidzas no aizdedzes sistēmas sastāvdaļām nav nodrošināti vai ja elektriskās releji ir bojātas. Tas var rasties arī tad, ja noņemot aizdedzes vadi. Broken punkts kļūst silts un veido dzirksteles, kas noved pie izdegšanas elektrisko releju, un metāla termināliem.
No noplūdes strāva cēlonis var tikt bojāts vai bojāts izolācija Aizsarguzmavu aizdedzes vads. Kvalitāte izolācijas materiāli ir ļoti svarīga, jo daļa no paša dzīvi ir atkarīga no tā. Microcracks var būt pat iemesls zemo plūsmu. Izolācijas slānis ir bojāts ar iedarbību uz zemu vai augstu temperatūru un ķimikālijām. Dažreiz, aizdedzes vads pārklājums nodilst saskares dēļ ar citu daļu.
Aizstājot aizdedzes kabeļi
Bojāti svečvadi var aizstāt tikai. Aizdedzes kabeļi apmaiņa var notikt tikai ar aizdedzi un dzinēja atdzist. uzstādīšanas jauno sistēmu laikā, elektroinstalācijas būtu precīzi atveidot. Tāpēc vislabāk ir atvienot un savienot kabeļus pa vienam.