Komutators aizdedzes sistēma — auto
Komutators aizdedzes sistēma —
Komutators aizdedzes sistēma: noderīga informācija
Aizdedzes sadalītājs ir daļa no aizdedzes sistēmas. Tas sadala augstu spriegumu no aizdedzes spoles uz dažādiem cilindriem. Turklāt, izmantojot aizdedzes sistēmu, aizdedzes izplatītājs izplata aizdedzes dzirksti, kas aizdedz gaisa un degvielas maisījuma cilindros. Aizdedzes izplatītājs var viegli atrast pēc vāka ar raksturīgo formu. Bet lielākā daļa no mūsdienu automašīnām nav aizdedzes sadalītāja. Tā vietā, tas tiek izmantots aizdedzes spole katram cilindram.
Ir daudz iemeslu, kāpēc aizdedzes sistēmai ir darbības traucējumi. Defekts aizdedzes izplatītāja var izraisīt aizdedzes neesamību. Tādā gadījumā ir viegli atklāt neveiksmes cēloni. Diemžēl praksē ir tikai daļa no izplatītāja darbības traucējumiem. Transportlīdzeklis var apstāties braucot. Tā kā aizdedzes izplatītājs ir zem augstsprieguma tikai speciālisti var to labot.
Jebkura kļūda var novest pie nelabvēlīgām sekām. Pēc demontāžas ir nepieciešams pārinstalēt aizdedzes sistēmu, lai aizdedzi punkti sakristu. Tikai tad aizdedze sadalītājs darbosies. Autoražotāji dot precīzus norādījumus, kā uzstādīt aizdedzes sistēmu. Šie noteikumi ir jāievēro remontdarbnīcās. Vai jūs vēlaties aizstātu aizdedzes kabeli, aizdedzes sveces, aizdedzes moduli, bloka karteri un izpūtējs vai kondicionieris kompresoru? Mūsu interneta veikalā Jūs atradīsiet jebkuras auto rezerves daļas, kuras jums ir nepieciešams.
Kā atpazīt defektu aizdedzes moduli
Lai pārbaudītu statusu, instrumentu izmantošana, lai noteiktu (ommetrs/multimetrs). Lai pārbaudītu, vai ir īssavienojums pamattekstā auto, pievienojiet ierīces kabeli vienas centrālās kontaktu moduli, un otru ķermeni. Ierīce nereaģē, ja modulis ir labā darba stāvoklī. Jāpārbauda pa pāriem. Pievienojiet skaitītāja kabeļus uz cilindriem. Nav atbildes no vienības ir pazīme par kļūmi.
Lai pārbaudītu primārās ķēdes, modulim, pievienojiet kabeļus ar ommetrs termināliem uz labi un pa kreisi. Ja jūs neesat izlasījis daļu tā nedarbojas. Salīdziniet datus uz vērtībām, ko atļauj ražotājs.
Moduļa mājokļu būtu diagnosticēta arī. Ja bojāts, nomainiet to.
Jūs ievērosiet, ka aizdedzes modulis prasa diagnozi caur šādām pazīmēm:
- nestabila motora darbība;
- samazināta dzinēja jauda;
- aktivizēšana avārijas bremžu sistēmu dzinēja;
- transportlīdzekļu jerks paātrinājuma laikā;
- nav spriegums otrajā un trešajā cilindra, vai pirmais un ceturtais.
Cēloņi defektu aizdedzes moduli
Bieži cēloņi nav elektriskās strāvas aizdedzes moduli, ir salauzti kabeļus atslābināšanās no spailēm vai piesārņojumu. Mehāniskā bojājumi parasti ir daļa saistīts ar ietekmi uz fizisko spēku uzstādīšanas laikā. Plaisas uz korpusa daļā padarīt iekšējās sastāvdaļas get netīrs un oksidēta sakarā ar mitrumu no pakļūstot.
Modulis arī neizdodas pārkaršanas gadījumā. Tas var būt saistīts ar iekšēju īssavienojumu vai problēmas ar dzinēja vadības sistēmu.
Kļūdas sistēmas darbību, var saīsināt daļām. Īpaši nekad atstāt aizdedzes ieslēgšanas, ja dzinējs nedarbojas. Daļa dzīve ir atkarīga arī no kvalitātes un izmantošanas pakalpojumu plānu.
Remonts aizdedzes modulis
Tikai termināli var labot. Lai to izdarītu, noņemiet no moduļa korpusu, izņemiet mazos kabeļus no drukātās shēmas plates un uzstādīt jaunas. Nomainiet kabeļiem kontrolieri tranzistori, un vieta glezniecības jākrāso.
Aizstājot aizdedzi
Lai nomainītu daļu, izmantojiet atslēgu komplekts un hex uzgriežņu atslēgu. Vispirms atvienojiet negatīvo galu akumulatoru un izņemiet termināla bloku. Tad atvienojiet augstsprieguma kabeļi un noņemt savienojumu ar motoru. Nākamais solis ir uzstādīt jaunu moduli. Savienot vadus uz attiecīgajām cilindriem un salocīt vienība, atkārtojot iepriekš aprakstītās darbības apgrieztā secībā.